To je „krilatica“ koja nas prati u više od 40 godina prisustva na međunarodnom tržištu i koja nas razlikuje naspram naših konkurenata.
Za nas kvaliteta ima višestruko značenje.
Naša priča duboko je usađena u kulturi industrijskih vozila, neophodnih za globalnu ekonomiju, koja prevozi robu, gdje god postoji cesta po kojoj se može proći na gumama.
Specijalisti smo u “sistemu komponenti” nepohodnih za popravak karoserije industrijskih vozila proizvedenih u Europi.
Naša filozofija je „multibrand“ i ona nam je omogućila da se proširimo na međunarodno tržište koje je karakteristično po raznolikom voznom parku, a koji neprestano raste.
Precizni smo u pogledu standarda proizvodnje koji moraju biti poštovani u dimenzijama, u težini, u sirovinama i sastavljanju, kod prve ugradnje.
Proizvodimo kvalitetne komponente koje su identične originalu, jer industrijska vozila ne smiju stajati, kao što naši klijenti ne smiju gubiti vrijeme za popravke.
Briga za detalje seže do upakiravanja koje ne služi samo za zaštitu naših proizvoda, nego postaje aktivni promotor našeg brenda u svijetu.
Podržavamo korisnika, predstavljajući mu na etiketi sadržaj pakiranja putem nacrta koji informaciju prenosi jednostavno i neposredno.
Govorimo nove jezike, one koje govore na tržištima gdje smo prisutni preko naše mreže operatera, jer ta je mreža sačinjena od osoba koje žive na tom teritoriju i koje poznaju kulturu te običaje tog tržišta.
Uvijek smo “korak ispred” jer naš je Odjel za istraživanje i razvoj osjetljiv na zahtjeve tržišta na kojem smo prisutni.
Razvijamo se u lagajući neprestano u nove proizvodne tehnologije koje nam omogućavaju da svake godine ponudimo tržištu preko 200 novih proizvoda.
Ako ti treba, mi imamo, jer raspolažemo sa više od 8.000 artikala koji su spremni u 50.000 kvadratnih metara naših skladišta.
Brzi smo u pripremi i isporuci narudžbi, jer danas su tržišta sve zahtijevnija po pitanju isporuke, a mi ne želimo da naši kupci čekaju.
Prisutni smo u glasilima u izložbenim salonima i na eventima na kojima su izložena industrijska vozila, a marketing aktivnosti mogu se prilagođavati tržištu zahvaljujući našem grafičkom odjelu.
Naša kultura predstavljena je i kroz naše kataloge koji prikazuju ispravan način montiranja komponenti.
Stalo nam je da budemo prisutni našom slikom u svakom prodajnom centru i u svakoj radioni u kojoj postoji industrijsko vozilo koje treba popraviti.