Za besprijekornu funkciju: INA pogonsko remenje

Najsuvremenija tehnologija: INA kanalno remenje

Za razliku od klasičnog klinastog remenja, kanalno remenje karakterizira plosnata geometrija s višestrukim paralelnim kanalima – koji se kod određenih izvedbi smještaju i s obje strane profila.

Prednosti:
• Višestruko ojačana struktura
• Omogućen prijenos većih sila
• Omogućeno podnošenje većih opterećenja
• Veća fleksibilnost
• Podnošenje oštrijih obuhvatnih i zaokretnih kutova
• Mogućnost istovremenog pokretanja više agregata u skučenom prostoru

Pomoć kod odabira i ugradnje: Standardizirane oznake INA remenja

INA kanalno remenje dostupno je u velikom broju različitih izvedbi tipova, širina i duljina, čime je osigurana pokrivenost najrazličitijih modela i tipova automobila. Ukupna širina i broj kanala ovise o veličini okretnog momenta koji se prenosi.

Sve izvedbe INA remenja označene su detaljnim oznakama koje omogućavaju brzu i pouzdanu identifikaciju te doprinose izbjegavanju pogrešaka povezanih s pogrešnim odabirom proizvoda.

Vodeća površina remena izrađena je od specijalne vrste tehničke, etilen-propilen-termopolimer gume (engl. EPDM), visoko-otporne na trošenje i habanje.

Za maksimalnu otpornost na razvlačenje i produljenje, struktura remenja ojačava se korištenjem upletenih vlakana izrađenih iz poliestera ili aramida.

Prijenos gibanja ostvaruje se uslijed trenja između dodirnih površina remena i remenica pomoćnih agregata.

Objašnjenje šifriranja
Broj kanala
Duljina remena (u mm)
Skraćenica: Remen pomoćnih agregata (engl. FEAD)
Tip remena

FB 6 XX 1880

Moguće oznake tipa:

PK XPK APK DPK EPK

PK = standard:X = ekstra:A = BAS (engl. battery alternator starter):D = dvostruki:E = elastični:
Za klasične izvedbe remenih pogonaZa složene izvedbe remenih pogonaZa izvedbe remenih pogona s alternator-generatoromZa kompaktne izvedbe remenih pogonaZa izvedbe remenih pogona bez zateznih remenica
Za sve klasične i start-stop izvedbe remenih pogona (za motore koji se pokreću klasičnim elektropokretačima)Specijalne izvedbe, npr. s aramid vlaknima ili s vodećim površinama od specijalnih materijala   Za start-stop izvedbe remenih pogona (za motore koji se pokreću klasičnim elektropokretačima)   Za rad u uvjetima manjih otklona i učestalih promjena opterećenjaOmogućavaju pokretanje motora bez vibracija i šumova, tijekom cijelog životnog vijekaRemenje s obostranim profilom kanala   Omogućavaju pogon agregata s obje strane profila remenaZa posebne izvedbe zateznih komponenti i dugotrajno održavanje potrebne napetosti   Za postupak montaže potrebno je korištenje specijalnih alata

U kvaliteti prve ugradnje: INA pogonsko remenje

INA asortiman uključuje široki raspon ponude visoko-kvalitetnog klinastog i kanalnog remenja.

INA klinasto remenje

Ugrađuje se u svega 5 % novih automobila, ali predstavlja važan dio ponude za starija vozila.

INA kanalno remenje

Dostupno u velikom broju različitih izvedbi tipova, širina i duljina.

INA FEAD KIT

Rješenja za popravke pogona pomoćnih agregata. Sadrže sve pojedinačne komponente potrebne za cjelovite popravke (prilagođene za pojedinačne izvedbe vozila).

Izložen sve većim opterećenjima: Pogon pomoćnih agregata

Povećanje razine udobnosti i komfora vozača, kao i sve stroži propisi kojima se ograničava emisija CO2, u velikoj su mjeri utjecali na razvoj današnjih izvedbi pogona pomoćnih agregata:

• Korištenje velikog broja pogonjenih agregata – poput pumpe vode, kompresora rashladnog uređaja, pumpe servo upravljača i alternatora.
• Smanjivanje radnih zapremina cilindara i vanjskih dimenzija motora, rezultira povećanjem složenosti i veličine opterećenja remenih pogona.
• Povećanje veličine oscilacija i vibracija zahtijeva upotrebu prigušnih mehanizama.

Klasično klinasto remenje ne može se nositi sa svim zahtjevima suvremenih motora sa složenim pogonima pomoćnih agregata. Napredak tehnologije omogućio je prijelaz s klinastog na više-kanalno remenje, kakvo se ugrađuje u 95 % novih, suvremenih automobila.

Povijesni pregled razvoja pogona pomoćnih agregata

Suvremena izvedba pogona pomoćnih agregata
Kompresor rashladnog uređaja, pumpa servo upravljača, alternator-generator za 48-V sustave – pogoni pomoćnih agregata izloženi su značajno pojačanim naprezanjima.

1990-te
Pogon pomoćnih agregata dodatno se opterećuje dodavanjem kompresora rashladnog uređaja.

1970-te
Osim alternatora, remenje pokreće i pumpu vode te pumpu servo upravljača.

1960-te
Koljenasto vratilo preko klinastog remena pokreće alternator.

Za više informacija i tehničkih sadržaja posjetite: www.repxpert.com