Paralelno početku sezone Tokić Racing Team prošao je kroz svoj redizajn s ciljem nove vizije tima, koja je i službeno predstavljena svojim članovima te predstavništvu HAKS-a u društvu Uprave Tokića.
Osnovan 2010. godine Tokić Racing Team izgradio je energiju koja je snažno povezala vrijedan odnos vozača, šire javnosti i tvrtke. Sada je napravljen još jedan korak dalje. Osmišljena je nova vizija tima s fokusom na mlade vozače i puno dublju interakciju tima i tvrtke, što je 7. svibnja predstavljeno cijenjenim gostima tvrtke Tokić.
Prvom „Tokić Racing Team danu“ prisustvovale su velike nade novog Junior tima: Matija Jurišić, Stefani Mogorović i Damian Sekulić – koga je predstavljala njegova majka Sekulić. Osim toga, otvaranju novog poglavlja prisustvovali su i Dario Šamec, koji će biti dio Seniorskog tima, uz Željka Pavičića i Marka Brkljačića.
Vrijednost predstavljanja nove vizije svakako je upriličilo i izaslanstvo HAKS-a, na čelu s Davorinom Štetnerom, koji je trenutno pozdravio Tokićev angažman. „Jako sam sretan kad vidim kako velike kompanije prepoznaju prave vrijednosti automotosporta te isto očekuju od svojih vozača predstavnika. To je ono čemu svi trebamo težiti i odmah mogu reći da ste izabrali vozače koji su pravi primjer sportaša iza kojih možete ponosno stati“ izjavio je g. Štetner prilikom obraćanja prisutnima.
Entuzijazam Tokić Racing Teama prepoznao je i Miroslav Krpan, član upravnog odbora HAKS-a, dodatno istaknuvši uspjehe mladog Matije Jurišića. Na koncu, kao poseban gost tu se našao i legendarni Zlatko Jurić, u ime organizatora popularne skradinske utrke. Niti on nije ostao suzdržan već je potvrdio kako su Tokić i Skradin na istoj valnoj duljini kad je riječ o povjerenju i razvoju sporta.
„U vrijeme pandemije sport je pretrpio velike gubitke, a mi smo umjesto odustajanja krenuli u redefiniranje vizije našeg tima i tako želimo dati pravi sportski primjer. S novom vizijom tima produbit ćemo odnos s vozačima i dodatno se povezati. Zaposlenici Tokića i Bartoga zaista funkcioniraju uz iznimnu sportsku energiju koja će ovako postati još prepoznatljivija, i Tokić Grupi i vozačima, odnosno publici“ istaknuo je predsjednik Uprave Tokića, g. Ivan Gadže.
Razvojem same kompanije, ali i velikom akvizicijom slovenskog Bartoga – čija obilježja već možete vidjeti i na Škodi S2000, novi Tokić Racing Team zakoračio je u svoj prirodan razvoj. Međutim, s fokusom na perspektivne hrvatske juniore, ali bez zapostavljanja seniora, Tokić ostaje i sponzor tradicionalnih sportskih zbivanja. To su u prvom redu brdske utrke u Skradinu i Buzetu, ali i utrke ubrzanja u organizaciji AK Slavonija.
Prve potvrde već su stigle
Predstavljanje nove vizije tima poklopilo se i s vikendom kada je organizirana 27. Nagrada Stubičkih Toplica. S kojom je otvorena i hrvatska sezona brdskih utrka, a zabilježen je i fantastičan nastup našeg Matije Jurišića. Sa svojom Škodom S2000 i sjajnim vožnjama osvojio je prvo mjesto u grupi A i fantastično 2. mjesto u ukupnom poretku.
Netom prije njega dobre rezultate upisala je i naša mlada Stefani Mogorović, nastupom te dobrim travanjskim vožnjama na mađarskom Hungaroringu. Dio juniorskog tima je i neizostavni Damian Sekulić. Zapažen i na međunarodnoj karting sceni već dosad ostavio vrijedan trag, a uskoro slijede i prva natjecanja.
Jasna vizija
Tokić Racing Team će u budućnosti, koliko god bila nepredvidiva, i dalje stajati uz sve svoje vozače. Prateći internacionalizaciju Tokić Grupe te stalna ulaganja u zaposlenike i edukaciju, TRT odašilje jasnu poruku koja spaja tradicionalne vrijednosti i razvoj vozača.
Svi odabrani vozači svojim će primjerom i prepoznatljivim narativom pričati pravu sportsku poslovnu priču. Uz podršku Tokić Grupe koja jednostavno želi pomoći dobrima da postanu najbolji i tako dati pravi primjer mladima.
Izdvojena sponzorstva vozača
Pored Junior i Senior dijela tima Tokić neće zapostaviti niti dosadašnje suradnje te će se dalje razvijati. Kao i proteklih godina ostajemo uz Moto klub DOCDYNO osnovan 2015. U njemu se nalazi preko 30 članova od kojih je čak 17 licenciranih natjecatelja u disciplini ubrzanja te dva natjecatelja u klasi Supermoto.
Tu je i Marko Stanisavljević, prisutan i zapažen u autoslalomu te kronometru u sklopu PH. Drifter Filip Maras redoviti je vozač natjecanja Croatian Drift Challenge. Na koncu, neizostavan je i Luka Crnković koji se u disciplinama Motocross i Supercross natječe u Prvenstvu hrvatske, Svjetskom Prvenstvu (MX GP), europskom i Slovenskom Prvenstvu.