Prva hrvatska robna marka autodijelova izrasla je u najprodavaniji brend automobilskog asortimana u regiji, a priznali su ju i njemački proizvođači te se uspješno distancira od niskobudžetne alternative
U vrijeme kada je tržište novih i rabljenih automobila u Hrvatskoj doseglo nikad ponovljeni vrhunac 2008. godine, privatna robna marka TQ tek je trebala pronaći svoj put do kupaca. Stariji vozni park bio je spreman na transparentnu i povoljnu alternativu u nižem i srednjem cjenovnom razredu, a tvrtka Tokić za još jedan poslovni iskorak.
Čvrsti temelj za taj novi iskorak iste godine zaokružilo je i članstvo te dioničarski udjeli Tokića u najvećoj svjetskoj kooperaciji distributera ATR International AG. Time su stvoreni svi preduvjeti za novi brend u regiji, danas zanimljiv i u izvozu, koji je realiziran kroz tada prvu ponudu TQ kočionih obloga, akumulatora i metlica brisača.
Novonastali brend je vrlo brzo zauzeo svoje mjesto na tržištu, ali istovremeno otkrio te definirao nova ‘pravila igre’ kada je riječ o privatnim robnim markama autodijelova. Godine koje su uslijedile donijele su velike izazove i priliku na koju je kompanija odgovorila strateški u skladu s vrijednostima.
18 kategorija i 5000 različitih artikala
Ubrzani razvoj kompanije i potrebe tržišta povukle su ubrzan rast TQ brenda, ali i repozicioniranje – kako kvalitetom tako i cijenom. Jer, dok se u svijetu robne marke profiliraju kao niskobudžetne alternative, TQ-dijelovi danas su pozicioniran prema srednjem i premium razredu. Osim toga, za razliku od većine robnih marki koje se povezuju s manjim brojem kategorija proizvoda i dobavljača, TQ danas pokriva čak 18 divizija proizvoda i više od 5000 različitih artikala.
Ključ takvog uspjeha TQ dijelova ipak nije stigao preko noći. Stvoren je na suradnjama i partnerskim odnosima s provjerenim EU-dobavljačima zbog kojih Tokić može jamčiti kvalitetu i staviti svoje ime na svako pakiranje. I to ne samo na pojedine grupe proizvoda već konsolidirano na cjelokupnu širinu TQ asortimana, za što je bio potreban i najviši standard usluge kroz konzistentnost kvalitete i volumena.
Njemačka zlatna potvrda
Zlatna potvrda vrijednosti stiže 2018. kroz suradnju i ‘kobrending’ sa Zimmermannom koji traje i danas. Renomirani njemački proizvođač svoje je ime postavio na „domaće“ pakiranje TQ-pločica i diskova te „potpisao“ visoku kvalitetu. Upravo tom suradnjom Tokić u svijetu robnih automobilskih marki napravio još jedan neviđen iskorak. No, ljestvica kvalitete je pritom podignuta i za sve ostale proizvode koji se nalaze u asortimanu.
Konstantni razvoj asortimana, uz zakonitosti tržišta, ali i visoke kriterije, potvrdili su kako svaki artikl nije adekvatan za plasman kroz privatnu robnu marku. Biraju se samo s kojima Tokić, na račun svog imidža i suradnje s dobavljačima, može ponuditi višu kvalitetu po dostupnijoj cijeni.
Za sve, ali ne od svih
TQ-asortiman danas je najprodavanija privatna marka autodijelova u Hrvatskoj s rastom od 15 posto, uz rast izvoza, te živi punim plućima. Potrebe domaćeg voznog parka pokrivene su 98 posto, baš kao i kad je riječ o programu lakih komercijalnih vozila, a brzina isporuke i jamstva su potpuno usporediva s renomiranim proizvođačima.
Kompletan asortiman posjeduje sve potrebne certifikate i udovoljava svim sigurnosnim standardima. Svojim tržišnim dosegom i inzistiranjem na kvaliteti Tokić direktno utječe na ‘Sigurnost u pokretu’ što uostalom i jest slogan vodeće tvrtke u regiji kada je riječ o distribuciji autodijelova.
TQ asortiman
Akumulatori
Autoelektrika i elektronika
Dodatna oprema
Filtri i sustav filtriranja
Ispušni sustav
Karoserija
Kemijski proizvodi
Kočioni sustav
Mjenjač i prijenos
Motor
Pogonsko remenje i razvod
Spojka
Upravljanje i ovjes
Rashladni sustav i grijanje