Učestala pitanja
- Tokić program vjernosti
- Kako mogu zatražiti Tokić kartice vjernosti?
Tokić karticu možete zatražiti u najbližoj Tokić poslovnici ili preuzmite Tokić mobilnu aplikaciju vaš pametni mobitel.
- Što je sve potrebno za izdavanje Tokić kartice vjernosti?
Kako bi Vam izdali Tokić karticu vjernosti potrebni su nam Vaši osobni podaci te podaci o Vašem vozilu. Ukoliko ste pravna osoba, potrebni su i osnovni podaci o tvrtci ili obrtu.
- Zašto trebam dati podatke o svom automobilu kako bi se uključio u program vjernosti?
Tokić je tvrtka koja se većinski bavi prodajom zamijeniskih (i originalnih) autodjelova, te guma i ostale autoopreme. Svaki automobil je točno definiran proizvođačevom specifikacijom koja veže jedinstvene autodjelove za određeno vozilo. Zbog toga podaci o automobilu korisnika su krucijalni kako bi prodajni proces tekao što brže, točnije i efikasnije.
- Moram li preuzeti Tokić mobilnu aplikaciju kako bi sudjelovao u Tokić programu vjernosti?
Za sudjelovanje u Tokić programu vijernosti nije nužno preuzimanje Tokić mobilne aplikacije. Programu se može pristupiti i ispunjavanjem pristupnice u poslovnici. Mobilnom aplikacijom ostvarujete neke dodatne članske benefite.
- Koje dodatne pogodnoti ostvarujem preuzimanjem Tokić mobilne aplikacije?
Preuzimanjem i registracijom u Tokić mobilnu aplikaciju ostvarujete sve postojeće pogodnosti kao i ostali članovi programa vjernosti, ali i neke dodatne benefite; redovne mjesečne kupone, personalizirane kupone ovisno o profilu kupca i maksimalne partnerske pogodnosti. Osim toga, koirnici mobilne aplikacije imaju mogućnost plaćanja partkinga SMS proukom, pristup popisu svih auto-sevisera i Tokić poslovnica, direktan pristup Tokić webshopu i dr.
- Koliki popust ostvarujem uz Tokić karticu vjernosti ili mobilnu aplikaciju?
Prilikom kupovine uz Tokić karticu vjernosti fizičkim osobama omogućeno je ostvarenje popusta do 20% za sve načine plaćanja.
- Mogu li se sakupljati bodovi vjernosti i bez Tokić mobilne aplikacije?
Da, bodove prikupljaju svi članovi programa vjernosti, bilo da imaju instaliranu mobilnu aplikaciju, bilo da posjeduju fizičku Tokić karticu.
- Može li pravna osoba koja ima otvorenu Tokić karticu prikupljati bodove vijernosti
Ne može. Bodove prikupljaju samo fizičke osobe članovi programa vjernosti.
- Kako mogu saznati stanje prikupljenih bodova na vlastitom računu, ako nemam instaliranu Tokić mobilnu aplikaciju?
Osim instaliranjem i registracijom u Tokić mobilnu aplikaciju, stanje bodova se može provjeriti u svakoj Tokić poslovnici skeniranjem QR koda na blagajnama.
- Prikupljam li bodove vjernosti kupovinom na Tokić webshopu?
Ne, kupovinom na internet stranicama Tokić webshopa se ne prikupljaju bodovi vjernosti.
- Brišu li se moji prikupljeni Tokić bodovi vjersnoti? Kada?
Dvadesetog studenog (20.11.) svake kalendarske godine će se izbrisati bodovi kojima datum prikupljanja bude stariji od 2 godine, dok će korisnicima preostali bodovi ostati dostupni za korištenje.
- Kako mogu zatražiti Tokić kartice vjernosti?
- Tokić mobilna aplikacija
- Kako se ulogirati s postojećom karticom u mobilnu aplikaciju
Ako posjedujete fizičku karticu, podatke koje možete pronaći ostisnute na kartici se koriste za log-in u mobilnu aplikaciju. U slučaju problema s registracijom kontaktirajte naš kontakt centar na 0800 5775 koji će vam pomoći u procesu.
- Kako mogu izbrisati svoj račun na Tokić mobilnoj aplikaciji?
Korisnički račun na Tokić mobilnoj aplikaciji se može izbrisati kroz samu aplikaciju, otvaranjem „Postavke profila“. Račun se može izbrisati, nakon identifikacije, kontaktiranjem kontaktnog centra.
- Mogu li ažurirati svoje korisničke podatke kroz aplikaciju? Koje?
Fizičke osobe aplikaciju mogu koristiti za ažuriranje svih korisničkih podataka, uključujući osobne podatke, podatke o vozilu i privole za kontaktiranje. Pravne osobe mogu promijeniti podatke koji nisu vezani za promatranu pravnu osobu (nazv tvrtke, OIBtvrtke), a ostale korisničke podatke, podatke o vozilima te privole za kontaktiranje.
- Kako mogu upravljati privolama o primanju obavijesti?
Upravljanje korisničkim podacima je moguće obaviti kroz mobilnu aplikaciju, otvaranjem „Postavke profila“. Također, odjavu s newslettera i ostalih privola koje ste nam dali za marketinško kontaktiranje se može obaviti preko kontaktnog centra ili u svakoj Tokić poslovnici.
- Kako ostvarujem pogodnosti kod partnera koje mi omogućuje Tokić mobilna aplikacija?
Navigacijom u aplikaciji na tab „Pogodnosti“, i otvaranjem popisa „Partneri“, može se pronaći popis svih partnera Tokić programa vjernosti. Svaki od partnera ima svoju stranicu s opisanim načinom ostvarivanja pogodnosti koja se otvara klikom na partnera u aplikaciji.
- Kako se vrši naplata parkinga SMS-om koja je moguća u aplikaciji?
Tokić mobilna aplikacija vam omogućava da jednostavno evidentirate podatke o vašem vozilu (registracija), te pronađete ogovarajući broj za parking zonu u vašem gradu. Samo slanje i naplata parkinga se odvija u potpunosti preko vašeg telefonskog operatera.
- Kako se ulogirati s postojećom karticom u mobilnu aplikaciju
- Dostupni načini plaćanja
- Koji su dostupni načini plaćanja?
Tokić poslovnice omogućavaju plaćanje gotovinom te karticama. Plaćanje do 12 rata bez kamata za iznose iznad 200,00 kuna, moguće je uz kartice Erste, PBZ i Zagrebačke banke.
- Koji su dostupni načini plaćanja?
- Ostala pitanja
- Kako mogu reklamirati robu?
Reklamacija kupljene robe moguća je uz ispunjeni reklamacijski zapisnik i račun servisa za ugradnju dijelova. Reklamacijski zapisnik možete zatražiti u svakoj Tokić poslovnici.
- Kako mogu reklamirati robu?