U radnoj i nadasve pozitivnoj atmosferi T1 Meetup spojio je Upravu i poslovnice, Sloveniju i Hrvatsku, strateške partnere i zaposlenike, koji su se tom prigodom upoznali sa strateškim smjerom Tokića i Bartoga
Uz otvaranje cjelodnevnog programa i obraćanje svim prisutnima na slovenskom jeziku, predsjednik uprave Tokić grupe Ivan Gadže ispunio je svoje ‘slovensko’ obećanje. Istaknuo je važnost homogenog rada kompanija i ljudi koji rade u Tokiću i Bartogu te ukazao na vrijednost ovakvih internih konferencija.
Poslovna izlaganja otvorio je Ivan Šantorić, član uprave Tokića, s direktorima prodaje Kristijanom Pavkovićem, Marijom Jurišićem te direktorom izvoza Zoranom Žeželjom. Transparentno prikazani poslovni rezultati i planovi, ali i nove investicije te alati, povezali su sve prisutne u zajedničku viziju poslovanja.
Ključ je u ljudima i tehnologijama
Pred odjelom Specijalnih kanala prodaje Zvonko Bajcer zaokružio je potencija i sjajne prodajne rezultate Odjela gospodarskog programa, Alata i servisne opreme te rastućeg industrijskog programa. Prvi dio radnog dana završio je otvorenim dijalogom Uprave i vodstva o stresnim situacijama i nužnim koracima za uspješan iskorak i razvoj.
Uz zaključak Kristiana Pavkovića koji je potvrdio kako je pored sjajne organizacije Tokića, o kojoj najbolje govore brojke, ključan sastojak uspjeha svježina koju donose novi kadrovi i nove tehnologije koje tvrtka implementira. Pozitivno ozračje koje je zavladalo proizašlo je iz spontanosti, otvorenosti i kroz rečenice koje nisu bile naučene, već usvojene na terenu u svakodnevnom poslovanju i kontaktu s istim ljudima koji su sada sjedili u publici.
Predviđanja najvećih igrača autoindustrije
Tri od četiri najveća svjetska dobavljača i jedan od pet najvećih proizvođača guma! Tako je najavljena panel rasprava s predstavnicima strateških dobavljača Tokića: ATE-a, Boscha i ZF-a te Falkena, koju je spretno moderirao sam predsjednik Uprave. Uz prezentacije aktivnosti pojedinih brendova, izravno se govorilo o realnim i nerealnim planovima autoindustrije.
Isto tako i o poteškoćama u proizvodnji automobila, o poziciji dobavljača u lancima dobave, ali i o samoj regionalnoj situaciji. Ovisno koliko su dobavljači i njihovi partneri izloženi izazovima transporta ili nestašici poluvodiča, moglo se zaključiti da se izlaz iz ‘nabavne i prodajne krize’ nazire za od 9 do 18 mjeseci. Uz postepeni razvoj i napredak, ovisno o zakonitostima pojedinih tržišta, blizinu tvornica i partnera.
Svakako, navedena je čitava lepeza potpuno novih usluga i djelatnosti na koje treba biti spreman. Nove usluge telematike, daljinske dijagnostike, ali i velikih baza podataka, ponovno su se našle u fokusu.
Bartog i Tokić su jedno
Drugi dio poslovnog T1 Meetupa nastavio je Sašo Šimec, glavni operativni direktor Bartoga u Sloveniji koji je godinu pred nama nazvao godinom transformacije i izazova. No, unatoč covid-situaciji u Sloveniji je otvoren najveći broj poslovnica u povijesti, uveden je rekordni broj specijalnih programa, čak pet, te su provedene zamjetne organizacijske promjene.
Sve to već sada kompaniji osigurava zamjetan rast u vrijeme integracije. Ispred odjela veleprodaje, Primož Ramovš naglasio je kako Bartog i Tokić nude sve što tržište treba, ali i ekspertizu te transparentnu uslugu i cjenovnu politiku. Nakon njega, poentirao je novi voditelj maloprodaje Bartoga, Igor Slatinek. Kako je i sam rekao: „Tu sam kraće od svih vas, a već se osjećam kao kod kuće. Ono po čemu smo jedinstveni su ljudi. To je naša prednost.“
Cjelovita slika kvartalnog poslovanja, ali i planova, zaokružena je istraživanjem, anketama i izlaganjem Sanje Marić, direktorice razvoja poslovanja u Tokiću. Predikcijom trendova, ali i analizom postojećih izazova, Sanja je, uz izlaganje CFO Tokića, Dražena Jurkovića, savršeno zagrijala atmosferu za otvoren dijalog uprave i publike.
Mikrofon za pitanja letio je kroz redove i nepredviđeno slijetao u krilo publike. Na koncu, upravo to pokazalo je transparentnost poslovanja, jer na nepripremljeno pitanje – ne možete pripremiti odgovor.