Za uspješno vođenje servisa nije dovoljno biti samo dobar majstor. Polaznici ovog seminara uče o vođenju evidencije, rasporedu rada i akviziciji novih stranaka koje servis nerijetko biraju po ljubaznosti djelatnika. Kvalitetno praćenje naučenog sistema rada rezultira optimizacijom poslovanja i većim brojem zadovoljnih stranaka servisa.
Cilj seminara:
- Polaznik ima nova gledišta na optimizaciju poslovanja
- Pravilno prepoznaje potrebe stranke i način vođenja komunikacije
- Zna optimizirati svakodnevne radne procese
- Kvalitetno usmjerava poslovanje i povećava izglede za razvoj
- Motivira djelatnike u smjeru davanja prijedloga i ideja za razvoj poslovanja
Sadržaj:
- Profesionalan odnos sa strankama
- Zadovoljstvo stranke
- Pravilno planiranje i provođenje djelatnosti
- Optimizacija poslovanja
- Optimizacija radnih procesa unutar radionice
- Planiranje i provođenje dugoročnih investicija
- Planiranje razvoja poslovanja